Kerstkuier "Op weg naar...." 21 december

Kerstkuier CBS De Fontein Dwingeloo

Donderdag 21 december houdt CBS De Fontein een heel bijzondere Kerstviering.
Alle kinderen, hun ouders, broers en zussen, opa’s en oma’s en andere belangstellenden maken een bijzondere kerstwandeling met als thema ‘
Op weg naar…’

De route loopt langs de mooie Brink van Dwingeloo en wordt prachtig verlicht door de schoolcommissie van de school.

Onderweg is er van alles te zien en te beleven rond het kerstverhaal.
De wandeling eindigt voor op de Brink. Daar zullen kraampjes staan met voor iedereen warme chocolademelk en iets lekkers.

De start is tussen 18.30 uur en 18.45 uur vanuit de Brug-Es kerk.

Van hieruit vertrekken de verschillende groepen richting de Brink.

Iedere groep krijgt u een draaiboekje mee, waarin de verschillende voorstellingen uitgelegd worden.
Iedereen van harte uitgenodigd om deze sfeervolle kerstwandeling mee te beleven.

Voor dit evenement heeft de schoolcommissie een beroep gedaan op 30 vrijwilligers om invulling te geven aan de verschillende tableaus.
Als kleine school zetten we hier een groots evenement neer voor het dorp Dwingeloo.